ClinicRavan Mehraban

خوش آمدید... اوقات خوشی برای شما آرزو مندیم

ClinicRavan Mehraban

خوش آمدید... اوقات خوشی برای شما آرزو مندیم

ClinicRavan    Mehraban

مرکز مشاوره سلامت روان مهربان تحت نظارت سازمان بهزیستی
برگزار کننده کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین ، خانواده ها

کلینیک روان از دانشجویان رشته های روانشناسی و مشاوره
حمایت کرده و در زمینه اشتغالزایی دانشجویان و برگزاری
کارگاه های تخصصی با ارائه گواهی معتبر فعال میباشد .
مطالب مفید برای کودکان نوجوان_ اولیاء تلفن تماس 55926039_021

تعبیرخواب (قسمت چهارم)

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۸ ب.ظ

بری

  تفسیر نمادها

در این بخش از مطالب که نمادها و تفسیر نماد ها رو براتون میگم سعی دارم از نمادها و تصاویری که بیشتر در خواب های امروزی دیده میشود براتون گفته بشه چراکه خیلی از نمادهای دیگرقدیمی توی کتاب های مختلف تعبیر خواب بیان شده و کمابیش اونها رو خوندید.

 سعی من این هست که نماد های امروزیتر رو که در خواب های شماست را  تفسیر کرده و حدالمقدور تفسیر آنها را برایتان ساده و ساده تر کنم امیدوارم که از این نوشته بهره کافی رو ببرید....


ابرها

ابرهای تیره و طوفانی خبر از اندوه ناشی از جدایی دوستان دارد ابرهای سفید در آسمان آبی نویدبخش روزهای بهتر است انبوهی از ابرهای سفید در گوشه ای از آسمان نشانگر تجربه‌ای شاد با جنس مخالف است اگر ابرها روی خورشید را پوشاندند روزهای شاد تر و دلپذیرتر ای در انتظار شماست. 


تفسیر ابرو در رویا. 

ابروهای زیبا و خوشایند نماد کسب دستاوردی کوچک ولی پر اهمیت در چند روز آتی است، ابروهای پرپشت نماد سربلندی و کامیابی است نویدبخش یک واقعه شاد و غافلگیرکننده است. 

ابروی نازک نشانه ناامیدی است در کار یا عشق هرکدام که فعلاً برایتان مهم تر است اگر در خواب نگران ابروهایتان شدید یا ابروهایتان ریزش کردریزش کرد احتمالاً در عشق فریب خواهید خورد مراقب باشید. 


ابریشم 

دیدن پوشاک از جنس ابریشم رویای فرخنده و نویدبخش تحقق همه خواسته ها و نیازهای معقول شما در زندگی و حتی فراتر از آن است، گلوله یا رشته‌ای ابریشم هشداری است که چرب زبانی و چاپلوسی در نهایت به سود تان نخواهد بود. ابریشم خام هشداری است که مراقب حرفهای خاله زنکی و زیانبار یکی از اطرافیان باشید. 


تفسیرابزار آلات. 

به طور کلی نماد شانس و بخت.

 

ابوالهول. 

ابوالهول در خواب نماد سرد مزاجی سنگدلی یا هراس از ناشناخته هاست همچنین احتمالاً به زودی پاسخ مناسب برای مسئله پیچیده‌ای که مدتها آزارتان می‌داد خواهید یافت. 


تفسیر دیدن اتاق؛

اتاق در خواب نماد تغییری قریب‌الوقوع در زندگی است که اگر اتاق خودتان را ببینید احتمالاً به زودی اسباب‌کشی خواهید کرد. 

ورود به اتاقب ناشناس هشداری است که بیخیالی و سبکسری در ایجاد روابط عاطفی می‌تواند به کابوسی ترسناک شود، اگر خود را در اتاقی یافتید که به خوبی مبله شده بود موفقیتی آنی در انتظار شماست . ..اما اگر خالی یا خلوت بود درگیر مسائل حقوقی خواهید شد ، اتاق خیلی کوچک نماد خلاصی ناگهانی از انجام اشتباهی مهلک است. 

اتاق خالی و سفید نماد شروعی دوباره و همچنین انزواطلبی رویابین است و اتاق صورتی نماد دوره کودکی رویابین است محتویات اتاق را نیز باید در خواب بررسی کرد و هرکدام را مجزا بررسی نمود ..


تفسیر اتو کردن ؛ 

با دیدن اتوکردن اگر زن هستید از باری آزارنده رهایی خواهید یافت و اگر مرد هستید درآمدتان افزایش می‌یابد یا سودی غیرمنتظره به دست می آورید اتو‌کشیدن غالباً نماد خوشنودی و همدلی خانوادگی و گاه نشانه کسالت از روزمرگی زندگی است سوختن دست با اتو نشانهای کینه طوسی رقبا ، بیماری یا از دست رفتن آرامش یا هم چنین هشداری است که در کار دیگران فضولی نکنید این رویا به ویژه برای خانم‌ها هشداری است که مراقب سلامتی تان باشید و از حسد ورزی جداً دوری کنید. 


دیدن اجدادتان در خواب؛

دیدن اجداد خود یا دیگران در خواب معمولاً نویدبخش کسب افتخارات غیر منتظره است. 

و دیدن یا شنیدن اوراد یا ورد های جادویی در خواب نشان دهنده نماد کسب تجربیات جالب و مهیج است یعنی اگر شما هر گونه از اوراد جادویی و افسون خانی را ببینید یعنی در نزدیکی تجربیاتی تازه و مهیج خواهید داشت. 


احساس گناه تفسیرش در خودش است؛

 هرچه زودتر بی انصافی یا ستمی را که در حق کسی روا داشته اید جبران کنید همچنین احضار‌روح هشداری است که مبادا با غروری احمقانه خودتان را از دریافت کمکی که در راه است محروم کنید. 


امتحان دادن در خواب؛


اگردر امتحان رد شدی یعنی اهداف فعلی تان و ورای توانایی های تان است و بهتر است آنها را واقع بینانه تر انتخاب کنید تا از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری شود و اما اگر به سادگی در آن قبول شدید به ازای تک تک آرزوهای تان دستاوردی رضایت‌بخش خواهید داشت،  حضور و نگرانی در جلسه امتحان غالباً رویایی بدون تعبیر و ناشی از تنش های فروخورده قدیمی است .


امتیازدهی ؛

هر نوع امتیاز دهی در بازی‌ها مسابقات ...هشداری است نسبت به حسادت بدخواهان گرداگرد شما وجود دارد.

 

امواج دریا دیدن ؛

دریا امواجی که به ساحل برخورد میکند نشانه پیشرفتی جزئی اما بسیار دلگرم کننده در امور عشقی شغلی یا هر دوی آنهاست. 


کودک در رویاها ؛

دیدن کودکان در خواب نماد تمایل و نیاز رویابین به آزادی شادی و بیخیالی و در عین ایمنی و حمایت است. 

رویای شیردادن به کودک نشانه تمایل  بچه دار شدن است یا کسی را زیر چتر کمک و حمایت خود گرفتن دیدن کودکی که به آرامی خوابیده نوید بخش آتیه درخشان است. 

کودکان زیاد دیدن نماد کمال رضایت و خشنودی و اگر ننوی کودک را تکان میدادید نشانه ای از بخت یاریست. راه رفتن کودک نماد جهشی مالی و اقتصادی است.

 

دیدن گاو صندوق در خواب. 

اگر گاوصندوق پر باشد نشانه یکسری اتفاقات نگران کننده است و اگر خالی باشد نویدبخش موقعیتی چشمگیر، علی‌رغم تمامی موانع سر راه است. 


گروگانگیری یا دستگیرشدن ؛

اگر شما را گروگان گرفتند احتمالاً از حس محدودیت ناتوانی و فریب خوردگی رنج می‌برید همچنین بعد مهمی از شخصیت تان را هنوز برای خود و دیگران آشکار نساخته اید که برای شناخت آن بهتر است به روانشناسی خبر مراجعه کنید.


قلیان کشیدن؛

دیدن یا کشیدن قلیان در خواب نماد آسودگی و آرامش و ناپدید شدن ناگهانی آشفتگی هاست. 


سرطان؛😱

 این رویا به طور کلی نحس نیست اما یک هشدار است تا می‌توانید در لذت های دنیوی پرهیزگاری پیشه کنی تا عمری طولانی داشته باشید

سرفه ؛

 خطر حوادث غیرمترقبه نظیر آتش‌سوزی سیل دزدی در کمین شماست هر اقدام پیشگیرانه ای که لازم است انجام دهید و اعتبار بیمه حوادث تان مطمئن شویم اما اگر می‌خواهید خطر را به کلی از خودتان دور کنید همین امروز تا جایی که می توانید به یک فقیر کمک کنید.

دفترکار؛


دفترکار؛

اگر در دفتر کار خودتان بودید که احتمالاً تغییری در روابط عشقی تان را خواهد داد. هرگونه نگرانی از دفترکار نشانه مجادلات خانوادگی است .

دیدن دفتری جدید یا ناشناس نشانه یک دوستی جدید و ارزشمند است. و دیدن دفترنت ؛ 

"نماد هماهنگی شما با معشوق یا همسر" که راضی از این رابطه عاشقانه است. 




 همراه من باشید تا نمادها و تفسیر رویا های بیشتری را برایتان بازگو کنم همچنین شما میتوانید فایل صوتی و شرح کاملتری از تفسیرو تعبیر خواب رویا را در اختیار داشته باشید، برلی این کار با ما در تماس باشید تا خیلی زود این فایل ارزشمند و ویژه رو بدستتون برسونیم.

                                              موفق و پیروز باشید


                                                ✒بری_مهربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی